Fire nye økologiske sodavand

Siden Thisted Bryghus som det første danske bryggeri lancerede den økologiske pilsner Øko Thy tilbage i 1995, har økologi været en vigtig del af bryggeriets idenditet.

Derfor fokuserer bryggeriet også på at udvikle nye økologiske produkter.  Udover et stort udvalg af økologisk øl, har bryggeriet senest sendt en økologisk saftserie på markedet, der henvender sig til restauranter og cafeer.

- Som en naturlig del af den udvikling, sender vi nu fire nye økologiske sodavand på markedet : Thy Appelsin Økologisk, Thy Lemon Økologisk, Thy Rabarber Økologisk og Thy Hyldeblomst Økologisk. Økologiske sodavand har været et stort ønske fra vores kunder, og vi det ønske er vi glade for at kunne efterkomme, siger Direktør Aage Svenningsen, Thisted Bryghus.

Den gode smag kendetegner bryghusets produkter.

- Vi arbejder hver dag på at skabe den optimale smagsoplevelse for kunderne, uanset om man køber øl, saft eller som nu økologiske sodavand. Og det er også lykkedes med de nye økologiske sodavand, siger Aage Svenningsen.

Han forventer, at de fire sodavand får følgeskab af flere i fremtiden. De nye sodavand er lige nu på vej ud i landets dagligvarebutikker, cafeer og restauranter.