De danske fodboldfans er noget helt unikt. Både ude på de store arenaer i verden til blandt andet det forestående VM i fodbold i Rusland, men også på de hjemlige lægter. De fortjener at blive hyldet, og det gør Thisted Bryghus med en ny øl.

- den nye øl er brygget som en gylden pilsner, men vi har tilført lidt hvedemalt for at få en friskere og lettere øl, der passer til sommerens fodboldeftermiddage. For at hylde de mange dygtige fodboldnationer, har vi tilsat humle fra ikke færre end syv af deltagerlandene til VM. Resultatet er en moderne godt humlet pilsnerøl, som vi håber falder i de danske roligans smag, fortæller Brygmester Antoni Aagaard Madsen fra Thisted Bryghus.

Øllen – der sælges under sloganet ”Til verdens bedste fodboldfans fra Danmarks Bedste Bryggeri” kan allerede købes i Bilka, Føtex og fra næste uge også i Netto. Øllen er produceret i et samarbejde mellem Thisted Bryghus og Salling Group.

Thisted Bryghus er kåret som Årets Danske Bryggeri i 2015, 2016 og 2017.

Tre år i træk

Årets Danske Bryggeri